New Orleans Saints - blackandgold.com

New Orleans Saints - blackandgold.com (http://blackandgold.com/community/)
-   Everything Else (http://blackandgold.com/ee/)
-   -   This just in!! (http://blackandgold.com/ee/34594-just.html)

WhoDat!656 07-17-2011 01:00 PM

This just in!!
 
Playboy reportedly offered Sarah Palin $4,000,000 to pose nude in an upcoming issue.

Michelle Obama was offered $50 by National Geographic.

************************************************** *******

In other news... we all remember when KFC offered a "Hillary" meal, consisting of 2 small breasts and 2 large thighs.

Now, KFC is offering the "Obama Cabinet Bucket". It consists of nothing but left wings and chicken ****.



Just keeping you up to date.

alldat 07-17-2011 08:09 PM

WTF?

skymike 07-18-2011 04:51 PM

I agree with Strato, 656. You're welcome to post whatever you like, Im not your bossman, but I'd prefer we ditch politics. Politics destroyed my old board-- half of everybody hates half of everybody else over there.

Its America, you're free to express yourself, and I might even agree with you on a lot of things. I'd just rather everybody be cool with each other.

OldMaid 07-18-2011 10:00 PM

I want to :bng:talk about some Saints news.

foreverfan 07-18-2011 10:06 PM

Quote:

Originally Posted by strato (Post 309280)
Stick to the Saints!... or Aliens lol

This Guy Will Blow Your Mind
Where Science Meets Religion.
Dave is one of the talking heads on Ancient Aliens.
There are hours of Dave's work on line.



WhoDat!656 07-18-2011 10:30 PM

Quote:

Originally Posted by skymike (Post 309384)
I agree with Strato, 656. You're welcome to post whatever you like, Im not your bossman, but I'd prefer we ditch politics. Politics destroyed my old board-- half of everybody hates half of everybody else over there.

Its America, you're free to express yourself, and I might even agree with you on a lot of things. I'd just rather everybody be cool with each other.

ok buddy!

just bored with this damn lockout!!

foreverfan 07-19-2011 12:14 AM

http://www.paulanealmooney.com/wp-co...er-go-back.jpg

skymike 07-19-2011 05:05 PM

Quote:

Originally Posted by WhoDat!656 (Post 309453)
ok buddy!

just bored with this damn lockout!!

hang in there, its almost over. We're gonna play football! If it takes much longer, we'll start playing poker, or something! hahaha..

Quote:

Originally Posted by OldMaid (Post 309445)
I want to :bng:talk about some Saints news.

Me too, Brina. Im ready to have a tailgate party, and crank up my new giant killer ridiculous sound system & bright-but-not-tacky dance
lighting, and embarrass my wife in front of you and my other BlackAndGold dressed friends.


All times are GMT -5. The time now is 10:52 PM.


Copyright 1997 - 2013 - BlackandGold.com