Go Back   New Orleans Saints - blackandgold.com > Main > Saints
Shop Horizontal

Saints courting Lakers PG Derek Fisher

this is a discussion within the Saints Community Forum; Oh and his punkazz teamate... YouTube - Kobe's dirty foul on Shane Battier YouTube - Kobe's dirty foul on Shane Battier...

Closed Thread
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 09-01-2010, 12:38 AM   #31
Banned
 
Join Date: Mar 2009
Location: "Little Ole Town in Tejas"
Posts: 7,770
Oh and his punkazz teamate...

strato is offline  
Latest Blogs
2015 Saints Bye Week Draft Last Blog: 10-16-2014 By: hagan714


"IRONY" Last Blog: 10-01-2014 By: teddybarexxx


Sainity Zone 9-30-14 Hail Last Blog: 09-30-2014 By: xan


Old 09-01-2010, 12:59 AM   #32
 
Join Date: Apr 2010
Location: Patterson, Louisiana
Posts: 1,391
Dam did the WBA endorse this game?no pun intended..now that could be labeled "pulling all the stops" to get a ring in a messy way..we don't need to obtain our second championship using cheap tactics;just as we DID NOT the first time!!..we have a respected team for the most part and we don't need to use schoolyard tactics to remove all doubt in the remaining Saints hating mob..
Pete is offline  
Old 09-01-2010, 01:13 AM   #33
Mrs. Drew Brees
 
Join Date: Nov 2009
Location: The Who Dat Nation (by way of South Dakota)
Posts: 2,283
Blog Entries: 1
Meh...whatev

I'm not whining, I'm stating my opinion.
breesfan27 is offline  
Old 09-01-2010, 01:17 AM   #34
 
Join Date: Apr 2010
Location: Patterson, Louisiana
Posts: 1,391
Originally Posted by breesfan27 View Post
Meh...whatev

I'm not whining, I'm stating my opinion.
Schoolyard bullies again?LOL
Pete is offline  
Old 09-01-2010, 01:21 AM   #35
Mrs. Drew Brees
 
Join Date: Nov 2009
Location: The Who Dat Nation (by way of South Dakota)
Posts: 2,283
Blog Entries: 1
Trust me, you'll know when I'm whining. I'm a woman, whining is my specialty!
breesfan27 is offline  
Old 09-01-2010, 01:34 AM   #36
Banned
 
Join Date: Mar 2009
Location: "Little Ole Town in Tejas"
Posts: 7,770
This is whining..lol..and i like it..lol


OFFICIAL SUPER BOWL XLIV IN-GAME THREAD - FalconsLIFE - Page 18
strato is offline  
Old 09-01-2010, 01:45 AM   #37
 
Join Date: Apr 2010
Location: Patterson, Louisiana
Posts: 1,391
Originally Posted by strato View Post
If if,ands,and buts was candy and nuts we'd all have a merry ** x-mas too!I will hate the Failcons the rest of my life that's a fact..
Pete is offline  
Old 09-01-2010, 01:46 AM   #38
Banned
 
Join Date: Mar 2009
Location: "Little Ole Town in Tejas"
Posts: 7,770
Originally Posted by Repete View Post
If if,ands,and buts was candy and nuts we'd all have a merry ** x-mas too!I will hate the Failcons the rest of my life that's a fact..
Yeah Pete me to..lol..like seeing them cry...
strato is offline  
Old 09-01-2010, 02:02 AM   #39
 
Join Date: Apr 2010
Location: Patterson, Louisiana
Posts: 1,391
+1 (tissue paper) to each and every dirty falconrat out there..dampen them with y'all eyes and then use it to wipe the dust off after we smoke y'all ass this year making the rival record 11-1 NEW ORLEANS SAINTS under coach Payton!!!!!!!TWO-DAT
Pete is offline  
Old 09-01-2010, 02:05 AM   #40
100th Post
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 166
Originally Posted by strato View Post
YouTube - Derek Fisher takes out Scola better view...the Rockets took these punks to 7 in the finals..with no Yao ....this is how they retaliate...Yep good sportsman...what is Payton thinking?
That was awesome. He was returning the favor for something that happened earlier to his teammate if you listen to what Doug Collins was saying. He got a +1 for that in my book.
DRsaints is offline  
Closed Thread

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules


All times are GMT -5. The time now is 08:14 PM.


Copyright 1997 - 2013 - BlackandGold.com
no new posts