Go Back   New Orleans Saints - blackandgold.com > Main > Saints

Payton Appeals

this is a discussion within the Saints Community Forum; Originally Posted by 73Saint As others have said, this buys us more time and nothing else.... Time for what? He did know about this right? And with all the press putting in their crap about this. I think this might ...

Like Tree6Likes

Closed Thread
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 03-30-2012, 02:38 PM   #11
Site Donor
 
Join Date: Aug 2006
Location: Colorado Springs Co
Posts: 2,570
Originally Posted by 73Saint View Post
As others have said, this buys us more time and nothing else....
Time for what? He did know about this right? And with all the press putting in their crap about this. I think this might make it harder. I don't know, just sick to my stomach about this whole damn thing. Lets just move on from here..
Let Carmichael run the offense, spags on the D. Don't bring in the tuna, cause all the hype. Or do and let him just sit back and handle the discipline side of the football.


I'm just sick of hearing about it, seeing it on every web site, tv...This is worse than those soap operas.

So it just buys us time, OK... I'm cool with that hold this crap off like the star caps issue for a few years. Tie it up with some legal crap, until roger leaves the NFL.
DAMN now I feel better about it

I HATE ATLANTA
Ashley is offline  
Latest Blogs
Saints: A glimpse of the future Last Blog: 11-19-2014 By: lee909


What i tell you ! !! ! Last Blog: 11-02-2014 By: SAINTstunna


MID TERM ELECTION Last Blog: 10-29-2014 By: teddybarexxx


Old 03-30-2012, 02:45 PM   #12
Moderator
 
Join Date: Sep 2007
Location: New Haven Ct
Posts: 18,740
Good Luck Coach !
QBREES9 is offline  
Old 03-30-2012, 02:58 PM   #13
I donate wisdom
 
Join Date: Aug 2011
Location: Finland... formerly Southern Virginia
Posts: 3,953
He'll have a bit more time to come together with the other guys on the team to make the contingency plans for the coming season.

And, he'll be able to finally see all of the evidence against him, which is weird that he hasn't already, but as it was stated - he still wants to view some evidence that he hasn't seen.

And, finally, he isn't going down without a fight.
FinSaint is offline  
Old 03-30-2012, 06:01 PM   #14
Site Donor
 
Join Date: Apr 2007
Location: Atlanta
Posts: 5,992
Blog Entries: 4
Payton takes a stand.

Forces more evidence to come to light.

Players may indeed be vilified, his suspension reduced.

Coach taking one for his team...

Priceless

saintsfan1976 is offline  
Old 03-30-2012, 06:38 PM   #15
100th Post
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 372
Maybe Goodell's plan all along, was to over turn the suspension and reduce it to 8 games to keep the our fan base happy?
Halo likes this.
hitta is offline  
Old 03-30-2012, 06:52 PM   #16
Site Donor 2014
Truth Addict
 
Join Date: Dec 2003
Location: Spanish Fort Alabama
Posts: 16,749
Originally Posted by hitta View Post
Maybe Goodell's plan all along, was to over turn the suspension and reduce it to 8 games to keep the our fan base happy?
I thought about that also hitta.

We would have been pissed off at an 8 game suspension to start with, but now if he reduces it from 16 to 8 most fans are gonna say fine, I can live with that.
Danno is offline  
Old 03-30-2012, 07:33 PM   #17
Hu Dat!
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 2,877
Blog Entries: 5
Fight 'em Sean

Pete likes this.
neugey is offline  
Old 03-30-2012, 08:10 PM   #18
Site Donor 2014
 
Join Date: May 2004
Location: North Georgia
Posts: 5,064
Blog Entries: 1
Like everyone said can't hurt and with all the evidence coming out that the NFL has know that betting and bounties has occurred for year and they've looked the other way won't help their case either.
CheramieIII is offline  
Old 03-30-2012, 09:01 PM   #19
10000 POST CLUB
 
Join Date: Dec 2009
Location: Cypress Tx.
Posts: 16,193
Maybe on Sunday Goodell will hold a news conference and say


"April fools"
FinSaint likes this.
TheOak is offline  
Old 03-31-2012, 02:31 AM   #20
1000 Posts +
 
Join Date: Sep 2004
Location: Richland, MS.
Posts: 1,829
This is just a pipe dream, but how about Payton cutting a deal with Goodell. Something like leave the players alone and I will go away for the year. Heck, wouldn't hurt to try that approach. Yeah, we all know that ain't gonna happen, the damn NFL is out for blood on this one...
MatthewT is offline  
Closed Thread

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://blackandgold.com/saints/42809-payton-appeals.html
Posted By For Type Date Hits
Payton Appeals This thread Refback 03-30-2012 01:33 PM 2


All times are GMT -5. The time now is 05:30 AM.


Copyright 1997 - 2013 - BlackandGold.com
no new posts