New Orleans Saints - blackandgold.com

New Orleans Saints - blackandgold.com (http://blackandgold.com/community/)
-   Saints (http://blackandgold.com/saints/)
-   -   Pre season power rankings (http://blackandgold.com/saints/48858-pre-season-power-rankings.html)

The Dude 08-25-2012 12:19 AM

Pre season power rankings
 
I know y'all all love em!
And its from Bleacher Report so its quality stuff.

NFL Power Rankings: Where Does Every Team Rank After Preseason Week 2? | Bleacher Report

The Dude 08-25-2012 12:30 AM

Re: Pre season power rankings
 
Its actually better than most I have seen. I would maybe swap the Texans and Bears though. Other than that I think it looks pretty legit.

mutineer10 08-25-2012 12:55 AM

Re: Pre season power rankings
 
Quote:

Originally Posted by The Dude (Post 431159)
I know y'all all love em!
And its from Bleacher Report so its quality stuff.

http://cdn2.hark.com/images/000/000/...7/original.jpg

Euphoria 08-25-2012 08:56 AM

Re: Pre season power rankings
 
Great now we don't have to play the games... Crown the 49ers already.

Vrillon82 08-25-2012 12:06 PM

Re: Pre season power rankings
 
Yeah I dunno if the 49ers really should be #1, Bears probably aint a #3.

I never have looked at any 49er preseason games, forgot all about them.

But their is this myth about the 49ers defense, it aint that damn good. Their strength is taking the ball away last year, that never goes into the next season, they allowed 300-400 yards every week, the only thing that has kept the 49ers in the game and winning was the fact they were playing the most error free ball on the offensive side.

Then we can get into the 49ers schedule last season if one so desires, but it had a big part in why they went 13-3.


All times are GMT -5. The time now is 05:22 AM.


Copyright 1997 - 2013 - BlackandGold.com