Go Back   New Orleans Saints - blackandgold.com > Main > Saints
Shop Horizontal

Drew Brees' latest pregame chant

this is a discussion within the Saints Community Forum; Fox showed part of it before the Carolina game: Drew (pre-chant): "We're gonna need everybody, and all I want is your best. Just gimme your best today. Aight? Here we go!" Then the chant begins: Drew: "We take it on ...

Like Tree1Likes

Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 10-12-2011, 09:39 PM   #1
Rookie
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 1
Drew Brees' latest pregame chant

Fox showed part of it before the Carolina game:

Drew (pre-chant): "We're gonna need everybody, and all I want is your best. Just gimme your best today. Aight? Here we go!"

Then the chant begins:

Drew: "We take it on the roaaaaad!"

Team: "Beat everybody Hoo!"

Drew: "Big plays all day!"

Team "Beat everybody!"

Drew: "Send 'em all hoooome!"...

and that's all they showed.

How does the rest of the chant go?
pikkiwoki is offline   Reply With Quote
Latest Blogs
Is this Manning's last Hurrah? Last Blog: 04-16-2014 By: SmashMouth


Landry over Beckham Jr. Last Blog: 04-12-2014 By: joker-saint


Saints Free Agency 2014 Last Blog: 03-11-2014 By: SmashMouth


Old 10-12-2011, 10:22 PM   #2
Moderator
 
Join Date: Sep 2007
Location: New Haven Ct
Posts: 17,551
check you tube. And oh yeah Welcome.
QBREES9 is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2011, 10:48 PM   #3
+Mod
 
Join Date: Oct 2005
Location: Between 504 & 813
Posts: 1,972
Blog Entries: 4

Brees: We take the show on the rooaaaad!
Team:BEAT EVERYBODY! (HOO!)
Brees: Big plays all day!
Team: BEAT EVERYBODY! (HOO!)
Brees: Send em’ all hooooome!
Team: BEAT EVERYBODY! (HOO!)
Brees: Big hits, no quit!
Team: BEAT EVERYBODY! (HOO!)

Brees & Team:
I’m in my own zone (WHAT!) x 3
We bout to shoowwww off! (HOO!)
I’m in my own zone (WHAT!) x 3
We bout to showwwww off! (HOO!)
Saintswrath is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2011, 10:49 PM   #4
+Mod
 
Join Date: Oct 2005
Location: Between 504 & 813
Posts: 1,972
Blog Entries: 4
Im not sure i like it but they're winning so who the **** am i to argue?
Saintswrath is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2011, 01:24 AM   #5
100th Post
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 275
2009's is still the best.
Cory9289 is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2011, 01:27 AM   #6
1000 Posts +
 
Join Date: Sep 2003
Location: The Toilet of Idaho
Posts: 1,735
Anything is better than Stratos pregame speech (which is just a touch better than The Rats) Ha!!!
foreverfan likes this.
jnormand is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2011, 02:53 AM   #7
Pillows Purr
 
Join Date: Mar 2006
Location: Metairie, LA
Posts: 8,154
Blog Entries: 5
Originally Posted by jnormand View Post
Anything is better than Stratos pregame speech (which is just a touch better than The Rats) Ha!!!
He ain't no Drew Brees.
foreverfan is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2011, 08:41 AM   #8
Banned
 
Join Date: Mar 2009
Location: "Little Ole Town in Tejas"
Posts: 7,770
Hey mine is to the point..**** all that ra ra crap..JUST WIN THE DAM GAME..lol..douchenozzles
strato is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2011, 12:40 PM   #9
1000 Posts +
 
Join Date: Sep 2007
Location: Bossier City, LA
Posts: 1,520
Originally Posted by strato View Post
Hey mine is to the point..**** all that ra ra crap..JUST WIN THE DAM GAME..lol..douchenozzles
You can say that again. Wait ... you just did.
AsylumGuido is offline   Reply With Quote
Old 10-13-2011, 12:42 PM   #10
Banned
 
Join Date: Mar 2009
Location: "Little Ole Town in Tejas"
Posts: 7,770
LOL...yeah they are douchenozzles...
strato is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://blackandgold.com/saints/37221-drew-brees-latest-pregame-chant.html
Posted By For Type Date Hits
Drew Brees' latest pregame chant This thread Refback 10-12-2011 10:21 PM 6


All times are GMT -5. The time now is 01:30 AM.


Copyright 1997 - 2013 - BlackandGold.com
no new posts